środa, 14 września 2016

IT'S SKIN Collagen eye mask sheet, płatki pod oczy


Witajcie :)







Dzisiaj coś dla dziewczyn, które mają problemy z cieniami pod oczami lub opuchniętymi oczami. Ja takie ostatnio posiadam i zdecydowałam się zakupić płatki kolagenowe z IT’S SKIN.
Płatki znajdują się w cienkiej saszetce. Mają biały kolor i są zatopione w skoncentrowanym żelu. Ja używałam je podczas pracy przy komputerze to płatki delikatnie zsuwały mi się w dół i musiałam poprawiać co jakiś czas. Wam polecam położyć się i zrelaksować.
Płatki trzymałam 30 minut, na opakowaniu zalecane jest 20, stwierdziłam, że im dłużej tym lepiej. Gdy ściągnęłam moja skóra pod oczami była:

- napięta
- dobrze nawilżona
- drobne zmarszczki są wygładzone
- cienie pod oczami delikatnie rozjaśniły się


IT'S SKIN COLLAGEN EYE MASK SHEET PŁATKI POD OCZY tonie pierwszy tego typu produkt jaki do tej pory używałam. Mogę stwierdzić, że są ona bardzo dobrej i wysokiej jakości. Należą do jednych z lepszych płatków jakie do tej pory posiadałam.

Myślę, że gdybym częściej stosowała płatki tej firmy efekt utrzymywał by się dłużej.
Dobrą opcją jest włożenie wcześniej takich płatków do lodówki, efekty mogą być lepsze :)

A Wy miałyście płatki tej firmy? I jak, sprawdziły się? 
Używacie produktów tego typu? Jakiej firmy polecacie?

Pozdrawiam,

Ola :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz