wtorek, 4 października 2016

Receptury Babuszki Agafii, Szampon syberyjski nr1 - Wzmacniający


 Cześć dziewczyny!





Szampon mieści się w czarnej butelce wykonanej z twardego plastiku o pojemności 550ml. Szampon wydobywa się z dość małego otworu. Szampon jest dość gęsty, powiedziałabym, że ma konsystencję galaretki i trzeba mocno nacisnąć butelkę, aby wydobyć szampon. 

Szampon ma kolor różowy, jest przeźroczysty. Jego zapach jest delikatny, kwiatowy.

A jak oceniam jego działanie? 
Za pierwszym razem po jego zastosowaniu końce moich włosów były suche. Nie spodobało mi się to. Przy drugim myciu wcześniej naolejowałam włosy olejkiem z Green Pharmacy (z pomarańczową zakrętką najlepszy!). Umyłam szamponem  Agafi. No i oczywiście odżywka na koniec. Taka kombinacja sprawdziła się. Włosy już nie były wysuszone na końcach. Były były odżywione, wygładzone. Szampon nie obciąża włosów, sprawia, że są miękkie i zregenerowane oraz mam wrażenie, że są zdrowsze :)

Szampon jest naprawdę wydajny, a cena tylko zachęca do zakupu.




Jestem pewna, że jeszcze kiedyś po niego sięgnę.
 



Znacie ten szampon? I jak zadziałał na Wasze włosy?


Pozdrawiam
Ola :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz