poniedziałek, 25 lipca 2016

Bioliq Dermo, Krem na trądzik regenerujący na noc

Cześć!

Ten post został zainspirowany przez moją znajomą. Można stwierdzić, że będzie ona współautorką tej recenzji. Gdy ostatnio byłam u niej w domu pochwaliła mi się ostatnio kupionym kosmetykiem.
Był to krem na trądzik regenerujący na noc firmy Bioliq.




Już wcześniej słyszałam o nim w reklamach, natomiast one same nie przekonywały mnie do jego zakupu. Moja dobra znajoma bardzo go chwaliła i namawiała żebym sama spróbowała jak będzie działać na mojej skórze. Przy najbliższej okazji, gdy byłam w drogerii skusiłam się do jego  zakupu a nie kosztuje on fortuny, więc nie  miałam dużo do stracenia :)



Głównym składnikiem kremu jest ekstrakt z białej herbaty. Hamuje nadmierne gromadzenie się złuszczanego naskórka i dzięki temu zapobiega przed powstawaniem zaskórników. Ma on działanie łagodzące i kojące, przez to poprawia stan skóry. Kwas oleanowy oraz żel osmotyczny, który znajduje się w składzie kremu ma działanie normalizujące dla gruczołów łojowych oraz działa antybakteryjnie. Ponadto krem działa regenerująco na skórę, przeciwdziała powstawaniu nowym zmianom trądzikowym oraz przyspiesza redukcję niedoskonałości. Producent obiecuje Nam, że będziemy się budzić o poranku z wypoczętą i odżywioną cerą. 




A jak krem zadziałał na mnie?

Aplikując krem na skórę miałam na skórze kilka niedoskonałości. Stosując go przez kilka dni, moja skóra wyciszyła się. Wypryski, które miałam wcześniej wysuszyły się i nie było po nich śladu. Byłam lekko zdziwiona, że po tak krótkim czasie ten krem zrobił tak wiele. Rano faktycznie skóra wydawała się 'uspokojona', bez zaczerwień. Minusem jest to, że krem lekko wysuszył mi skórę. Dlatego proponuję stosować go z przerwami. Ja przez tydzień stosowałam go na noc, a przez kolejny tydzień nawilżałam skórę. I tak na przemian. Niestety moje zaskórniki nie zniknęły, ale wysuszyły się i lekko wygładziły.

Z czystym sercem mogę go polecić wszystkim posiadaczkom cer z problemami trądzikowymi. Cieszę się, że dałam się namówić na ten krem, bo jest on dla mnie strzałem w dziesiątkę. Będę do niego wracać, gdy tylko moja cera zacznie szwankować.

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz