wtorek, 21 lutego 2017

Ecodenta, wybielająca pasta do zębów


Cześć dziewczyny! :)


Ostatnimi czasy przetestowałam kilka produktów wybielających zęby. Jednym z nich jest pasta do zębów Ecodenta - wybielająca czarna pasta do zębów z węglem drzewnym i Teaviego.
 Chyba najbardziej co mnie w niej zaciekawiło to kolor - czarny. Takiej jeszcze nie miałam. A to przez jej skład. Jej głównym składnikiem jest czarny węgiel drzewny. Ma on właściwości wybielające. To już na pewno musiałam ją mieć. Skusiła mnie również tym, że jej skład jest zupełnie naturalny. Taka pasta to coś nowego dla mnie. Postanowiłam jej spróbować.






Opakowanie jest czarne, wykonane w bardzo dobrym stylu. Czarna pasta zapakowana jest w podobnym pudełku. Pasta w połączeniu z wodą staje się szara.

Smak ma mocny miętowy. Chwilami szczypało mnie w język. Zęby po umyciu są czyste i świeże. Wydaje mi się jakby były wypolerowane. Pasta bardzo dobrze czyści osad z jedzenia, herbaty czy kawy. A efekt świeżości utrzymuje się dłuższy czas. A co do efektu wybielania to na pewno zęby są po niej bielsze. Przy jej codziennym stosowaniu widać różnicę. Po jej używaniu moje dziąsła nie krwawiły, przy innych to się zdarzało. Cieszę się, że zdecydowałam się kupić tą pastę. Świetnie pielęgnuje moje zęby. Na pewno jeszcze po nią sięgnę.




Pozdrawiam,
Ola

4 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy styczności z tą pastą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je spotkać w sklepach internetowych z naturalnymi produktami, a w sklepach stacjonarnych też jeszcze nie spotkałam :) Pozdrawiam )

      Usuń