wtorek, 9 sierpnia 2016

Golden Rose, Kremowy Balsam Upiększający, BB Krem

Witam!

Przez długi czas używałam jednego podkładu. Na lato postanowiłam, że zmienię go na coś lżejszego, by moja skóra trochę „odpoczęła”.  Zdecydowałam się na krem BB, a dokładnie Golden Rose, Kremowy Balsam Upiększający.





Producent zapewnia, że po jego aplikacji cera będzie zdrowo wyglądać, a to dzięki jego lekkiej strukturze. Ma on też na celu wyrównać oraz wygładzić koloryt skóry oraz ją nawilżyć. Kosmetyk ochroni nam skórę twarzy przed szkodliwymi promieniami słonecznymi, ponieważ posiada SPF 25 (UVA/UVB). Produkt w składzie zawiera witaminę E, która posiada właściwości przeciwutleniacza.



 Kosztuje 29,90zł.

 Ma ładne, powiedziałabym też eleganckie opakowanie z dziubkiem. Wylewa on odpowiednią ilość produktu. Krem można kupić w 6 odcieniach. Pierwszy jest zimnym kolorem, a reszta jest nieco cieplejsza. Ja wybrałam numer  1.



Zapach jest bardzo przyjemny.
Po aplikacji produktu stwierdzam, że jego krycie  nie jest najlepsze, ale nie zapominajmy, że jest to krem, nie podkład. Sprawia, że możemy wyglądać naturalnie. Po nałożeniu drugiej warstwy krycie jest o wiele lepsze. Produkt delikatnie matowi skórę, ja utrwalam go jeszcze pudrem. Skóra wygląda świeżo i promiennie. Krem robi fajny efekt końcowy, bardzo ładnie wtapia się w skórę, zlewa ze skórą. Jest to świetna alternatywa na lato. Na pewno kupię go jeszcze nie raz :)

Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz