czwartek, 9 lutego 2017

Ziaja krem oliwkowy, lekka fomuła




Moim ostatnim hitem jest krem z Ziaji oliwkowy z lekką formułą. Kupiłam go w lecie z ciekawości, ale wtedy nie sprawdzał się. Był dla mnie zbyt tłusty. Teraz gdy używam kremów z kwasem to moja skóra lekko się wysuszyła. A ten kremik sprawdza się świetnie. Po nałożeniu na policzki pozostawia delikatną warstwę ochronną, natomiast na czole trochę jest zbyt tłusty. Ale pamiętajmy, że cera tłusta również potrzebuje nawilżenia i natłuszczenia. Tylko trzeba wybrać odpowiedni preparat by nie zapychał porów. U mnie Ziaja z lekką formułą sprawdziła się świetne.





Krem świetnie nadaje się pod makijaż. Makijaż trzyma się na twarzy, nie spływa na kremie. Formuła kremu tworzy delikatną warstwę ochronną, wygładza skórę, co daje ładny i zdrowy efekt.

Krem nie podrażnił mi skóry.

Zapach jest bardzo przyjemny. Ja wyczuwam zapach różany.

A co bardzo w nim lubię to to, że po jego stosowaniu stan skóry się polepszył. Skóra jest miękka odżywiona, nawilżona. Wcześniej na policzkach miałam lekko przesuszoną skórę, teraz nie mam z nimi problemu. Efekt nie jest tylko w chwili jego nałożenia, ale dłużej.

Krem oliwkowy cera sucha nie jest już tak dobry. Gdy lekka formuła skończyła mi się. Nie mogłam znaleźć nigdzie w żadnym najbliższym sklepie mojego kremu. Byłam zmuszona kupić krem oliwkowy w zielonym opakowaniu. Niestety, kremy bardzo różnią się między sobą działaniem, konsystencją. Jest bardzo gęsty, tłusty i ciężki. Zapchał moją skórę. Od razu przestałam go używać. Za to jako balsam do ciała super się sprawdza. Może u Was się sprawdzi jako krem do twarzy, ale nie dla mnie.

Za to krem Ziaja krem oliwkowy lekka formuła. polecam z całego serca!.

Pozdrawiam
Ola  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz